Warning: Creating default object from empty value in /home/jsjkbdqs/public_html/wp-content/themes/goodnews/lib/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Lämnar Mexico C - Acapulco nästa – ErikBergin.com
1341

Är på Södra busstationen, Autobus terminal del sur, och har just köpt en biljett med bolaget Estrella del oro och ätit en frukostburgare. I guideboken står det att det kan vara kaotiskt på terminalen och att biljetterna ska bokas i förväg. Men här är ordning och reda och biljetter fanns kvar. Bussen går om en halvtimme, man får checka in väskan som på flyget.

EN RESANDE REPORTERS ÄVENTYR.
http://erikbergin.blogspot.com
In this article